کد خبر : 4049
تاریخ انتشار : جمعه 4 خرداد 1403 - 12:40

امام جمعه رودبار جنوب:

شهید آیت‌الله رئیسی وعده‌های صادق مدیریت انقلابی را تحقق بخشید

شهید آیت‌الله رئیسی وعده‌های صادق مدیریت انقلابی را تحقق بخشید
امام جمعه رودبار جنوب گفت: شهید رئیسی وعده‌های صادق مدیریت انقلابی را تحقق بخشید.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما》؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهانشان گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول حیات با برکت خود حوادث بسیاری را دیده اما به فضل الهی با صلابت راه خودش را ادامه داده اگر چه از دست دادن عزیزان و سرمایه‌های انقلاب سخت است.

 

وی در ادامه به اتفاقات بعد از شهادت سید مصطفی خمینی، شهید بهشتی، شهید سلیمانی در طول انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمن خیال می‌کند با ترور عزیزان ما راه انقلاب و مقاومت کمرنگ می‌کند در صورتی که ریختن خون عزیزان ما موجب رسوایی آن‌ها در طول تاریخ شده است.

 

امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: شاید هیچ ضایعه‌ای دردناک‌تر و سخت‌تر از رحلت امام(ره) نبود اما خداوند انقلاب را حفظ کرد و با دست با کفایت رهبر معظم انقلاب کشتی انقلاب هدایت شد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهید رئیسی الگوی در ترلز خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به ملت را آشکارتر کرد، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی موفق شد تصویر بسیار امید بخش در موقف خدمت در جایگاه ریاست جمهوری ارائه کند که میراث گران‌بهایی برای تراز مدیریت انقلابی است از خود به یادگار گذاشت.

 

افشارمنش با اشاره به اینکه شهید رئیسی الگوی معنویت و اخلاق مدیریتی است، گفت: او دنیا طلب نبود، اشرافی گرا نبود، بلکه ساده زیست و مردم‌دار بود، آیت الله رئیسی عاقل، منطقی، سخت کوش، مدیر و مدبر، کارآمد، مسئولیت پذیر، دلسوز، صبور و انتقاد پذیر بود، او نمونه یک مدیر انقلابی، فعال، پرتحرک و خستگی ناپذیر بود و شعار ما می‌توانیم را به عمل تبدیل کرد و بن‌بستی جلوی خود نمی‌دید.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: شهید رئیسی سیدالشهدای خدمت بود و در واقع وعده‌های صادق مدیریتی انقلاب را تحقق بخشید.

 

در ادمه امام جمعه رودبار جنوب از مسئولین تقاضا کردند تا یادمانی در محل حضور آیت‌الله شهید رئیسی در نهضت آباد جهت مسائل فرهنگی احداث کنند و برای پیشرفت شهرستان پیگیر احداث دانشگاه و مجتمع اقتصادی جاز موریان که ۱۸ سال معطل مانده محل بهادر آباد باشند.

 

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها : ،

رودبارجنوب

اقتصادی