کد خبر : 3690
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - 11:15

فرمانده سپاه رودبار جنوب عنوان کرد:

روحیه جهادی مدیران لازمه تحقق اهداف انقلاب

روحیه جهادی مدیران لازمه تحقق اهداف انقلاب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: لازمه تحقق اهداف انقلاب اسلامی وجود روحیه جهادی در مدیران و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری  رودبار ما؛ رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۴ شهرستان رودبار جنوب صبح امروز با حضور مسئولان و جهادگران در مصلی بزرگ شهرستان برگزار شد.

اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در اجتماع بزرگ جهادگران فاطمی شهرستان رودبار جنوب اظهار کرد: دورهمی گروهای جهادی می‌تواند مثمر ثمر باشد و جهادگران از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی از بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی شروع شد و در حال حاضر همه گیر شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: کارهای متعددی در بسیج سازندگی انجام شده است، هر کجا که کشور با بحران مواجه شد این کار بسیج سازندگی  بود که خلأ را پر کرد و این جهادگران بودند

که بدون در نظر گرفتن جایگاه خود وارد عرصه می‌شوند.

وی افزود: اگر در همه کشور روحیه جهادی وجود داشته باشد دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد هر جا که مدیران جهادی وارد میدان شدند مشکلات رفع شده است.

حاجب خاطر نشان کرد: در شهرستان رودبار جنوب و جازموریان هر امکاناتی که وجود دارد به برکت روحیه جهادی جوانان بومی خود منطقه است که دو روستا را تبدیل به شهرستان کردند.

گروه‌های جهادی بومی بازوی دستگاه‌های اجرایی در خدمت به مردم

وی اظهار کرد: بالای ۱۰۰ گروه جهادی در منطقه رودبار و زهکلوت وجود دارد و گروه‌های جهادی بومی توانایی انجام کار‌های سخت را دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب به پروژه‌های بسیج سازندگی در شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان اشاره کرد و افزود: پروژه آبرسانی به ۹۷ روستای رودبار جنوب و جازموریان یکی از بزرگترین پروژه‌های آبرسانی در سطح استان است که با همکاری سپاه و آبفا در حال انجام است، در این پروژه ۲۰۰ کیلومتر فقط لوله گذاری شده است.

حاجب با بیان اینکه امروز در گروه‌های جهادی نیاز به نیرو‌های متخصص و متعهد داریم، گفت: جهادگران باید در همه عرصه‌های مورد نیاز جامعه ورود کنند و توانمند شوند.

امروز فضای مجازی، عرصه اصلی جهاد تبیین است

وی فراگیری مهارت‌ها و سواد رسانه‌ای برای بالا بردن سطح آگاهی جامعه را الزامی دانست و اظهار کرد: از آنجا که امروز سنگر اصلی تبیین و تبلیغ، عرصه فضای مجازی است، جهادگران باید به مهارت‌ها و فنون تخصصی فضای مجازی مجهز شوند تا حضوری فعال و تأثیرگذار در این فضا داشته باشند.

 

حاجب افزود: دشمن در فضای مجازی از انواع ترفندها برای مهندسی ذهن؛ گمراهی و تحریف واقعیت استفاده می‌کند لذا آمادگی در عرصه جنگ نرم در فضای مجازی برای مقابله با آن بسیار حائز اهمیت است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در ادامه با اشاره به اینکه فضای مجازی را رها نکنید و با ورود به آن بهترین‌ باشید، گفت: امروزه امپراطوری رسانه در دست دشمن است، اما وجود جوانان و افسران جهادی و انقلابی جبهه جنگ نرم در این عرصه موجب ترس و دلهره دشمن شده است.

 

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی