کد خبر : 3687
تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 12:48

امام جمعه رودبار جنوب:

انقلاب اسلامی به بانوان منزلت و کرامت انسانی عطا کرد

انقلاب اسلامی به بانوان منزلت و کرامت انسانی عطا کرد
امام جمعه رودبار جنوب گفت: انقلاب اسلامی به بانوان عظمت کرامت و منزلت عطا کرد اما امروز دشمن در جنگ ترکیبی با‌نوان را هدف قرار داده و به‌دنبال استحاله فرهنگی و جایگزین کردن ارزش‌های غربی است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «رودبار ما» ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و آغاز دهه کرامت، ببیان کرد: حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای زنان و دختران ماست.

 

وی ادامه داد: در بیان جایگاه، مقام و عظمت این بانوی بزرگوار همین بس که چهار امام معصوم (ع) سفارش به زیارت این بانو کرده‌اند، فرمودند؛ هر کس عارفان به‌حق حضرت معصومه سلام الله علیهما در قم را زیارت کند به بهشت بر او واجب می‌شود.

افشارمنش با بیان اینکه که دختران هدیه الهی هستند، گفت: انقلاب اسلامی به بانوان عظمت کرامت و منزلت عطا کرد اما امروز دشمن در جنگ ترکیبی با‌نوان را هدف قرار داده و به‌دنبال استحاله فرهنگی و جایگزین کردن ارزش‌های غربی است که نیاز است، دستگاه‌های فرهنگی تلاش مضاعفی داشته باشند.

خطیب نماز جمعه رودبار جنوب به سفر رئیس اقلیم کردستان عراق به ایران اشاره و با بیان اینکه این سفر در رأس یک هیأت عالی‌رتبه انجام شد که نشان‌دهنده اراده دو طرف به تقویت روابط دوجانبه است، اظهار کرد: اهمیت این سفر زمانی دو چندان می‌شود که روابط تهران اربیل به خاطر حوادث یک سال اخیر و حضور گروهک‌های تروریستی و تحرکات رژیم صهیونیستی در آن منطقه با تنش سیاسی و امنیتی روبه‌رو شده بود و حتی مقر تروریست‌ها در اربیل مورد حمله ایران قرار گرفت.

افشارمنش متذکر شد: باید توافق امنیتی ایران و عراق اجرایی شود و اقلیم کردستان عراق با تحرکات گروه‌های تروریستی و رژیم صهیونیستی مقابله کند.

حجت‌الاسلام افشارمنش خواستار شد: از دولت مردان و استاندار می‌خواهیم که پیگیر تسریع واریز مطالبات گندم‌کاران باشند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی