کد خبر : 3653
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 19:44

در مراسم بزرگداشت روز معلم در رودبار جنوب عنوان شد:

معلمان خدمات نظام را در مدارس تبیین کنند

معلمان خدمات نظام را در مدارس تبیین کنند
مسئول بازرسی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: معلمان خدمات نظام را در مدارس تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما》؛ به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، مراسم باشکوه سپاس معلم در شهرستان رودبارجنوب با حضور امام جمعه شهرستان، مسئول بازرسی اداره کل آموزش وپرورش استان و نماینده مدیرکل، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، فرماندار، مدیر آموزش وپرورش، فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان منطقه در سالن اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم که با استقبال فرهنگیان شهرستان همراه بود، در ابتدا مدیر آموزش وپرورش رودبار جنوب ضمن خیر مقدم و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و یاد استاد شهید مرتضی مطهری گفت: هدف و برنامه‌ریزی آموزش وپرورش رودبارجنوب انجام مطلوب کارکرد تربیتی و کارکرد آموزشی مدرسه با محوریت معلم و کلاس درس جهت رشد و ارتقای نیروی انسانی مورد نیاز جامعه در حوزه‌های مختلف می‌باشد.

 

وی در ادامه از زحمات همه معلمان سخت کوش تقدیر وتشکر کرد.

 

 

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته معلم اهمیت جایگاه معلم را از نگاه ائمه و احادیث تشریح کردند.

 

وی در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات تحولی مدیر آموزش وپرورش در دوسال سال اخیر به موضوع عدالت آموزشی اشاره و بر این مهم تأکید کرد.

 

 

در ادامه علی پرورش فرماندار شهرستان رودبارجنوب جایگاه معلمان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: نقش و ارزش کار معلمان در همه امور بسیار بالا است.

 

در ادامه فیروزی مسئول بازرسی اداره کل و نماینده مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان ضمن تبریک روز معلم گفت: شغل معلمی جهاد است ما شرمنده شما جهادگران عرصه تعلیم و تربیت هستیم کسانی که کمتر به آن‌ها توجه شده است.

 

وی در بخش بعدی صحبت‌های خود به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و از جامعه فرهنگی خواست تبیین این خدمات را در مدارس داشته باشند.

 

فیروزی به رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: در بحث رتبه بندی نگاه خوبی به معلمان شده است البته اعتراضاتی وجود داشت و دارد که ان‌شاءالله حل خواهد شد.

 

در ادامه کلیپ‌های مختلفی از اقدامات آموزش وپرورش شهرستان رود بارجنوب در یکسال اخیر پخش شد.

 

در پایان ازخانواده معلم فقید مرحوم محمود سالارمنش، معلمان بازنشسته سال اخیر ومعلمان نمونه شهرستانی و استانی تجلیل شد.

 

در این مراسم برنامه‌های متنوعی از جمله موسیقی توسط فرهنگی، طنز، مشاعره، قرعه‌کشی، دکلمه و همچنین نی توسط دانش آموزان از دیگر برنامه‌های این مراسم جشن بود.

 

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی