کد خبر : 2891
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 14:36

امام جمعه جازموریان:

توطئه‌های دشمن با «جهاد تبیین» خنثی می‌شود

توطئه‌های دشمن با «جهاد تبیین» خنثی می‌شود
امام جمعه جازموریان گفت: با جهاد تبیین می‌شود در مقابل توطئه های دشمن ایستاد و آنها را خنثی کرد، لذا ضرورت دارد که ادارات و نهادها در این موضوع تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “رودبار ما”؛ جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان جازموریان با موضوع جهاد تبیین صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام صادقی امام جمعه جازموریان، حجت‌الاسلام مهدوی بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین در دفتر امام جمعه جازموریان برگزار شد.

حجت‌الاسلام کاظم صادقی امام جمعه جازموریان در این جلسه با بیان اینکه دشمن تفکر نسل جوان ما را نشانه گرفته است، عنوان کرد: جهاد تبیین یک ضرورت برای جامعه امروز است؛ زیرا دشمن، تفکر نسل جوان ما را نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: با جهاد تبیین می‌شود در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاد و آن‌ها را خنثی کرد، لذا ضرورت دارد که ادارات و نهادها در این موضوع تلاش کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان جازموریان با بیان اینکه دشمن با ارائه اطلاعات غلط در جنگ شناختی دنبال ادراک‌سازی افزود: داروی نجات از این توطئه و این درد فرصتی به نام جهاد تبیین است.

کاظم صادقی، جهاد‌تبیین را وظیفه همگانی دانست و گفت: همه ارکان و اجزاء نظام به ویژه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی در زمینه جهاد تبیین وظیفه مضاعف دارند و عرصه اقدام در این زمینه و در گفتار مقام معظم رهبری روشن است و دستگاه‌ها باید در ساحت اجرا ورود و مجاهدت نمایند.

انتهای خبر/پورحیدر

رودبارجنوب

اقتصادی