کد خبر : 2765
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 14:28

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رودبار جنوب:

فرهنگ سازی کلید حل تخلفات رانندگی است

فرهنگ سازی کلید حل تخلفات رانندگی است
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رودبار جنوب گفت: فرهنگ سازی کلید حل تخلفات رانندگی است.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، جلسه مدیران آژانس‌ها و تاکسی تلفنی‌های شهرستان رودبار جنوب صبح امروز با حضور کمالی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رودبارجنوب برگزار شد.

وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی از زحمت کشان جامعه هستند، گفت: یکی از مسائل مهم اجتماعی احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی است که خوشبختانه در شهر رودبار جنوب احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی مشهود است.

کمالی فرهنگ سازی را کلید حل تخلفات ومشکلات رانندگی دانست و افزود: ترویج فرهنگ راهنمایی و رانندگی درهر جامعه‌ای می‌تواند از بروز تخلفات رانندگی جلوگیری نماید.

رئیس پلیس راهور از تاکسی تلفنی‌های سطح شهر به عنوان یکی از وسایل حمل ونقل عمومی یاد کرد و افزود: شهروندان توقع دارند در هر ساعاتی از شبانه روز بتوانند با امنیت خاطر از اینگونه وسایل عمومی استفاده کنند، لذا ساماندهی این واحدهای صنفی یکی از ضروریات و نیازهای اساسی امروز است.

وی همچنین در خصوص مسافر برهای شخصی اطهار کرد: بی‌تردید چنین فعالیت‌های در شهر خلاف قوانین است و از شهروندان خواهشمندیم با آژانس‌های دارای مجوز با کد و برچسب تردد کنند و همچنین پلیس به شدت با این موضوع برخورد خواهد کرد و از مدیران آژانس تاکسی تلفنی‌های سطح شهر و شهرستان خواست که با پلیس همکاری نموده تا با شناسایی افراد خاطی نسبت به جلوگیری از این‌گونه فعالیت‌های غیر مجاز اقدام شود.

وی همچنین از رانندگان آژانس‌های تاکسی تلفنی و سرویس مدارس خواست سقف سوار کردن مسافر وسرنشین را رعایت نمایند و بیش از ظرفیت قانونی سرنشین سوار نکنند که در صورت مشاهده چنین تخلفاتی پلیس موظف است برخورد قانونی نماید.

 

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی