کد خبر : 2664
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 13:18

امام جمعه جازموریان:

انتقام اصلی خون شهید سلیمانی حذف قاتلین و خروج آمریکا از منطقه است

انتقام اصلی خون شهید سلیمانی حذف قاتلین و خروج آمریکا از منطقه است
امام جمعه جازموریان گفت: انتقام اصلی خون شهید سلیمانی حذف قاتلین و خروج آمریکا از منطقه است.

به گزارش رودبار ما، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی امام جمعه جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن جنایات تروریستی کرمان اظهار کرد: جنایت وحشیانه استکبار در کرمان و شهادت عده‌ای از مردم عزیز ملت را عزادار کرد، این واقعه تأسف بار را به مقام معظم رهبری و خانواده‌های شهدا تسلیت می‌گوئیم.

وی در ادامه با بیان اینکه موضوع خون حاج قاسم در دو سطح انتقام طراحی شد، افزود: یکی تاکتیکی یعنی حذف قاتلین شهید سلیمانی و دیگری انتقام راهبردی که همان اخراج آمریکا از منطقه است.

امام جمعه جازموریان گفت: اخیرا فرمانده کل سپاه تاکید کردند که انتقام خون شهید سلیمانی پرونده جدا دارد و انجام می‌شود یعنی اینکه این انتقام به قوت خود باقی است.

وی افزود: ایران انتقام راهبردی را جلوتر از انتقام تاکتیکی پیش می‌برد، فرصت انتقام راهبردی با توجه به حوادث پیش آمده در منطقه و بین‌المللی را که پیش آمده را نباید از دست داد.

صادقی با بیان اینکه دشمنان اسلام، چون داعش تربیت شده استکبار هستند افزود: این جنایت بزرگ از خباثت دشمن است و دلیلی بر عصبانیت رژیم رو به زوال صهیونیستی است که برای بقای خود دست به جنایات، ترورهای فردی و جمعی می‌زند و انزجار خود را اعلام و خواستار مجازات عاملان آن هستیم.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی