کد خبر : 2666
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 13:21

امام جمعه رودبار جنوب:

استکبار از تربیت و راه شهید سلیمانی می‌ترسد

استکبار از تربیت و راه شهید سلیمانی می‌ترسد
امام جمعه رودبار جنوب گفت: امروز این واقعه نشان داد شهید سلیمانی برای دشمن از سردار سلیمانی خطرناک‌تر است و همچنان از تربیت و وصیت و راه‌ ورسم سلیمانی می‌ترسند.
به گزارش رودبار ما، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن حادثه شهادت مظلومانه جمعی از عاشقان مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی( رحمه الله علیهما) در مسیر گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: در مراسم چهارمین سالگرد شهادت آن الگوی ایثار و مقاومت و مجروح شدن تعدادی از هم‌وطنان عزیز ایرانی که بسیار جان‌کاه و غم‌انگیز بود را به محضر مبارک ولی‌عصرعجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و مقام معظم رهبری و همه آزادی‌خواهان جهان و خصوصاً به خانواده‌های داغ‌دار و مصیبت دیده تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
وی ادامه داد: دشمن درصدد انتقام‌گیری از مردمی هست که بیش‌از نیم قرن است پای ارزش‌ها و ریشه‌های اسلامی و انقلابی ایستاده‌اند و در دامان پرچم‌داران مقاومت را پرورش دادند.
امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: ترور تنها چیزی است که از دست اسرائیل و پرورش‌یافته دستشان یعنی داعش خبیث برمی‌آید.
وی تصریح کرد: استکبار در این شرایط خیلی مشتاق است ایران را وارد جنگی کند که آمریکا مجبور باشد واردگرشود، نتانیاهو بر این باور است که اگر ایران مستقیماً درگیر شود این‌بار با توجه به شرایط مرگ و زندگی کشور با آن دست به گریبان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش خاطر نشان کرد: آمریکا حتماً وارد جنگ با جمهوری اسلامی می‌شود و این گزینه و آخرین شانس رژیم برای بقا می‌دانند، حال‌آنکه آمریکا با صدها چالش دیگر هم روبروست.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیتشان فرمودند: جنایت‌کاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی رحمه‌الله علیه را تحمل کنند.
امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: آن‌ها بدانند که سربازان راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت و مواد تحمل نخواهند کرد لذا همه ملت ایران آمریکا و رژیم غاصب را مقصر اصلی می‌دانند، چون داعش نتیجه ناپاک آن‌هاست و تاوان این جنایت را به‌زودی پس خواهند داد.
وی اظهار کرد: امروز این واقعه نشان داد شهید سلیمانی برای دشمن از سردار سلیمانی خطرناک‌تر است و همچنان از تربیت و وصیت و راه‌ ورسم سلیمانی می‌ترسند.
افشارمنش به اهداف عملیات تروریستی کرمان اشاره کرد و افزود: القاء شکست اقتدار جمهوری اسلامی، شبهه آلو دود کردن فضای عمومی و دامن زدن به امنیت روانی جامعه، امنیتی کردن فضای ایران و خصوصاً در آستانه انتخابات، سرپوش گذاشتن بر شکست استکبار جهانی رژیم صهیونیستی و در عملیات طوفان الاقصی، البته انتقام قطعی در وقت مقتضی از دست‌های آلوده به خون بی‌گناهان آن گرفته خواهد شد.
وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان اشاره و تصریح کرد: در توضیح فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید گفت جهاد تبیین الزاماتی دارد، باید بنیه غیرت دینی مردم ارتقا پیدا کند، زیرا دشمن هوشیارشد، که آن چیزی که انقلاب را شکست‌ناپذیر کرده‌است غیرت دینی مردم است لذا علیه آن کار می‌کند.
امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه تقویت روحیه امید نشاط ‌انگیز اطمینان به آینده از دیگر موضوعاتی است که باید توسط جهادگران تبیین مورد توجه قرار بگیرد، افزود: تقویت پیوند ملت با ولایت به عنوان تنها عامل اولیه بقاء انقلاب است و تبیین فقط بیان کردن و اعلام کردند نیستت بلکه شالوده تبیین روشن‌فکری هدایت و مشخص کردن مرز میان حق و باطل است، هم چنین باید اولویت‌های جهاد تبیین و واقعیت‌های جبهه انقلاب و شکست‌های دشمن در صحنه‌های مختلف شناخت.
امام جمعه رودبار جنوب به ۱۷ دی ماه سالروز توطئه کشف حجاب اشاره کرد، افزود: توطئه کشف حجاب توسط رضاخان یکی از بارزترین توطئه‌های دشمنان اسلام و تاریخ معاصر است که متأسفانه اثرات آن تا کنون مانده و هدف اصلی آن‌هم از بین بردن ارزش‌های دین و جایگزین کردن فرهنگ غربی و در نهایت ازهم پاشیدن خانواده بود.
انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی