کد خبر : 2540
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 10:15

لزوم توجه مسئولان به جاده غیر استاندارد شهرستان جازموریان به رودبارجنوب

لزوم توجه مسئولان به جاده غیر استاندارد شهرستان جازموریان به رودبارجنوب
فرماندار جازموریان خواستار توجه ویژه و جدی به جاده غیر استاندارد شهرستان جازموریان به رودبارجنوب و تکمیل جاده محمد آباد ریگان – جاسک شد.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، محمد جعفر جهانگیری فرماندار جازموریان امروز در بازدید مدیرکل راه‌وشهرسازی جنوب استان از پروژه‌های راهسازی این شهرستان بازدید کرد.

نماینده عالی دولت در این بازدید جاده محمدآباد ریگان – جاسک را از مسیرهای استراتژیک برای جنوب استان و کشور دانست و اظهار کرد: این جاده از محورهای حیاتی و اقتصادی استان و شهرستان جازموریان است و با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکان ارتباط مناسب حوزه جنوب استان کرمان به سواحل مکران (بندر جاسک و چابهار) در راستای تحقق اهداف توسعه اقتصاد دریایی جنوب کشور و با تأکید بر توسعه سواحل مکران نقش حائز اهمیتی دارد.

فرماندار جازموریان با اشاره به کمبود زیر ساخت‌ها در این شهرستان گفت: جاده مواصلاتی رودبارجنوب – جازموریان به جاده مرگ تبدیل شده است و هر روز شاهد افزایش تلفات و مرگ‌ومیر در این محور هستیم.

جهانگیری در ادامه بر دو بانده کردن این محور در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد و عنوان کرد: از مسؤولان وزارت راه‌وشهرسازی توجه ویژه و جدی به این جاده و طرح ۲ بانده کردن را خواستاریم تا بیش از این شاهد به سوگ نشستن خانواده‌ها در پی از دست دادن عزیزان خود در این جاده‌ نباشیم.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی