کد خبر : 2380
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 12:46

فرمانده نیروی انتظامی رودبارجنوب:

۲۰ تُن چوب قاچاق در رودبار جنوب توقیف شد

۲۰ تُن چوب قاچاق در رودبار جنوب توقیف شد
محمدرضا نجار زاده فرمانده انتظامی رودبار جنوب گفت: دو‌ دستگاه کامیون ده چرخ حامل ۲۰تن چوب قاچاق توسط پلیس آگاهی این شهرستان رودبار، دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز توقیف شد.

محمدرضا نجار‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب در تشریح این خبر به خبرنگار رودبار ما گفت: افراد متخلف با جاسازی چوب و هیزم جنگلی  قصد خروج این محوله به خارج از شهرستان را داشته که با تلاش و هوشیاری نیروهای  پلیس اگاهی ودایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رودبار جنوب در ساعت ۱۲شب روز شنبه خودرو‌ها توقیف شده وهمچنین کامیون‌ها به پارکینگ انتقال داده شده و متهمین برای تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: برابر با ماده ۴۸ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها، حمل چوب و هیزم و زغال حاصله از درختان جنگلی بدون دریافت مجوز از سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ممنوع و تخلف محسوب می‌شود.

سرهنگ نجارزاده اضافه کرد: شهروندان هرگونه تخلف در عرصه‌های جنگلی و مرتعی و تخریب در منابع ملی را از طریق تماس تلفنی رایگان با ۱۱۰اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن نیروهای  پلیس اگاهی شهرستان رودبار جنوب از هرگونه تخریب وتصرف در عرصه های منابع طبیعی جلوگیری کنند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی