کد خبر : 2349
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 19:15

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب عنوان کرد:

راهیان نور برای دانش آموزان نقش معرفتی، تربیتی و خودسازی دارد

راهیان نور برای دانش آموزان نقش معرفتی، تربیتی و خودسازی دارد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: راهیان نور برای دانش آموزان نقش معرفتی، تربیتی و خودسازی دارد که باید از لحظات آن بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، در ادامه برنامه‌های هفته بسیج و برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دانش‌آموزان دختر شهرستان رودبار جنوب راهی سرزمین نور شدند.

 

اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در حاشیه این برنامه به خبرنگار رودبار ما، گفت: اعزام زائران سرزمین نور با محوریت بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش صبح امروز به وسیله دو دستگاه اتوبوس انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه مدت این اردوی فرهنگی بصیرتی و معنوی چهار شبانه‌روز است، اضافه کرد: استقبال دانش آموزان از اردوهای راهیان‌ نور در مدارس دولتی و غیردولتی شهرستان بسیار بالاست.

 

فرمانده ناحیه سپاه ناحیه رودبار جنوب اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در طول این سفر از یادمان‌های شهدا در شلمچه، اروندکنار، هویزه و دهلاویه بازدید و با آرمان‌های شهدا و حضرت امام راحل تجدید میثاق می‌کنند.

 

حاجب خاطر نشان کرد: اعزام کاروان راهیان نور حضور قشر دانش‌آموز، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آن‌ها با رشادت‌های رزمندگان در جریان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

 

وی افزود: در حقیقت اردوی راهیان نور در راستای اعتلای ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و همچنین انتقال این ارزش‌ها به نسل جوانی که انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکرده است، نقش تأثیرگذاری در تعالی جامعه دارد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب بیان کرد: یکی از اهداف جنگ نرم دشمنان انقلاب و باورهای دینی و ایمانی جوانان است و برگزاری این اردوها در تحکیم اعتقادات جوانان بسیار تأثیرگذار است.

 

اسلام حاجب گفت: این اعزام دومین مرحله اعزام خواهران در سال جاری در قالب درس آمادگی است.

 

حاجب با اشاره به آثار و برکات اردوهای راهیان‌ نور، انتقال این دستاوردها به مدارس بعد از اردو را حائز اهمیت دانست.

 

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی