کد خبر : 2312
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 11:27

رئیس دادگستری رودبار جنوب خبر داد:

تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در رودبارجنوب

تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در رودبارجنوب
رئیس دادگستری رودبار جنوب از تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، محمد فرجام طاهری رئیس دادگستری رودبار جنوب در جلسه ستاد انتخابات رودبار جنوب که در دادگستری شهرستان تشکیل شد،  اظهار کرد: با استفاده از نقطه نظرات اعضای شورای پیشگیری، تصمیمات لازم برای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی اندیشیده خواهد شد و با هر گونه تبلیغات انتخاباتی در خارج از موعد قانونی و سو استفاده از امکانات دولتی یا بیت المال برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: مجریان و برگزارکنندگان انتخابات باید بی طرفی کامل را در اجرای انتخابات رعایت کنند و به فضل الهی با حضور و مشارکت مردم شاهد برگزاری انتخاباتی پر شور خواهیم بود.

این مقام قضایی تصریح کرد: با تبلیغات خارج از موعد قانونی و استفاده غیر مجاز از امکانات دولتی و بیت المال برای امور شخصی مانند تبلیغات انتخابات هیچ گونه مماشاتی نخواهد شد و وفق قانون برخورد می شود.

طاهری ضمن تاکید بر لزوم رعایت قانون شفافیت مالی رقابت انتخاباتی سالم بین نامزد‌ها، عنوان کرد: مردم نقش محوری و اساسی در انتخاب نمایندگان و اخذ تصمیم در امورات کشور را دارند.

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رودبارجنوب با حضور افشارمنش امام جمعه، طاهری رئیس دادگستری، محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و جمعی از مسئولین رودبار جنوب برگزار شد.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی