کد خبر : 2292
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 11:47

هفته بسیج بهانه‌ای برای از تو سرودن؛

نذر صلوات، گلی برای گلدان شکسته قلب منتظران است

نذر صلوات، گلی برای گلدان شکسته قلب منتظران است
خانم‌های که در یک محله گمنام شهرستان رودبار جنوب نیت می‌کنند یاد امام زمان (عج) را هر هفته با برگزاری نذر صلوات سر زبان‌ها بیندازند.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، در تقویم انتظار، همه فصل‌ها از عطر بهاری مهدی (عج) متبرک است و  بهترین هدیه‌ای که می‌توان برای گلدان شکسته قلب منتظران خرید، یک صلوات نذر ظهور است.

این قصه یک کار خیر کوچک اما ادامه‌دار است؛ خانم‌های بی‌ادعایی که در یک محله گمنام شهرستان رودبار جنوب نیت می‌کنند یاد امام زمان (عج) را هر هفته سر زبان‌ها بیندازند.

فاطمه، بانی این اتفاق است که نذر را ادامه می‌دهد، بساط سفره به همت خانم‌های محله جمع جمع می‌شود، برای سلامتی و تعجیل ظهور امام زمان(عج) صلوات می‌فرستند، دعای فرج و زیارت عاشورا می‌خوانند و دلخوشند که زندگی مردم این محله به برکت این دورهمی پر رونق خواهد بود.

سفره این هفته به مناسبت هفته بسیج با حضور بانوان بسیجی پر رونق‌تر بود و شلوع‌تر از همیشه و همه آمده بودند تا در این نذر صلوات و نذر سیب‌ شریک باشند و در آخر سیب‌ها با توزیع در بین نیازمندان عاقبت بخیر شدند.

کار برای امام زمان(عج) به زندگی برکت می‌دهد بانوان محله طرح کرامت هر روز جمعه نذر ظهور دارند، برای آنکه تا نیاید گره از کار ما باز نشود در واقع زنده نگهداشتن یاد امام زمان(عج) در یک محله کوچک و باصفا خود دنیایی از معنویت است.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی