کد خبر : 2189
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 7:54

همزمان با هفته بسیج صورت گرفت؛

گلزار شهدای گمنام رودبار جنوب غباروبی و عطر افشانی شد

گلزار شهدای گمنام رودبار جنوب غباروبی و عطر افشانی شد
همزمان با آغاز هفته بسیج گلزار شهدای گمنام رودبار جنوب با حضور جمعی از نیروهای نظامی، مسئولین و بسیجیان غبار‌روبی و عطر افشانی شد.
  1. به گزارش خبرنگار رودبار ما، همزمان با آغاز هفته بسیج امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب، مسئولین و جمعی از بسیجیان شهرستان با حضور بر سر مزار شهدای گمنام این شهرستان با آرمان‌های این شهدای عزیز تجدید پیمان کردند.

 

اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در این برنامه که با حضور مسئولین ادارات خانواده معزز شهدا، بسیجیان و آحاد مردم همراه بود گفت: آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی و اقتدار آن در جهان مدیون خون پاک همین شهدای عزیز است.

 

وی در ادامه بیان کرد: هرکس در هر مسئولیتی باید قدردان شهدای گرانقدر‌مان باشد و تلاش کنیم که ان‌شاءالله ادامه دهنده راهشان باشیم.

 

علی پرورش فرماندار رودبار جنوب در این مراسم ضمن بیان تبریک و گرامیداشت هفته بسیج تلاش در جهت ترویج و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت و الگوسازی از شهدا را بسیار ارزشمند و تاثیرگذار بیان کرد و افزود: مهم‌ترین و بالاترین فرهنگی که نظام مقدس ما بر پایه آن بنا شده است فرهنگ ایثار و شهادت است که برگرفته از فرهنگ عاشوراست.

 

در پایان شرکت کنندگان در این میهمانی معنوی ،بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا عهد و میثاق بستند که ادامه دهنده راه و هدفشان باشند.

 

انتهای خبر/پورحیدر

 

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی