کد خبر : 1925
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 15:12

امام جمعه رودبارجنوب:

رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی شیطان بزرگ زنده است

رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی شیطان بزرگ زنده است
امام جمعه رودبار جنوب گفت: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با تنفس مصنوعی شیطان بزرگ که مقصر اصلی جنایات ضد بشری در فلسطین است در حال گذران زندگی نامبارک خود است.

به گزارش رودبار ما، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه شور اسرائیل ستیزی در بین مردم دنیا رو به گسترش است، گفت: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با تنفس مصنوعی شیطان بزرگ که مقصر اصلی جنایات ضد بشری در فلسطین است در حال گذران زندگی نامبارک خود است.

وی ادامه داد: عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد که یک عده‌ای اندکی از مؤمنان با صلاح ایمان می‌توانند بر کفار پیروز شوند.

خطیب جمعه رودبار جنوب با اشاره به اینکه راهبرد دشمن خدشه‌دار کردن آرامش و امنیت مسلمانان جهان است، خاطر نشان کرد: غزه، امروز عصای حضرت موسی و اژده‌های است که صهیونیست‌ها را از روی زمین می‌بلعد.

افشارمنش بیان کرد: حضور گسترده و پی‌در‌پی مقامات غرب به اسرائیل مثابه تنفس مصنوعی است تا مرگ حتمی این رژیم غاصب را به تاخیر بیاندازد.

وی اظهار کرد: آن‌چه امروز در غزه صورت گرفته است قلب ملت‌های مسلمان را به درد آورده است، این روزها مسأله ما، مسأله فلسطین است و دشمن باید این را بداند.

خطیب جمعه رودبار جنوب در ادامه به پایان تحریم‌های موشکی ایران و شکست غرب اشاره کرد و افزود: سازمان ملل روز شش مهر با ارسال یادداشتی به کشورهای عضو سازمان ملل پایان رسمی مقررات‌های بندهای سه و چهار و ۶ ضمیمه به قطعنامه بیست و دو سی و یک شامل آزمایشات موشکی محدودیت صادرات و واردات اقلام موشکی به ایران و همچنین تحریم‌های مربوط به توقیف اموال و ارائه خدمات مالی به افراد و نهادهای ایرانی تحت تحریم شورای امنیت را به اطلاع کشورها رسانده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش بیان کرد: تحریم‌های تسلیحاتی و موشکی پیروزی گفتمان سفارت در برابر استکبار است درحالی‌که محدودیت‌های شورای امنیت به‌صورت خودکار به پایان رسید اما غربی‌ها همچنان بدعهدی‌های خود را ادامه دادند و از تصمیم شورای امنیت تبعیت نمی‌کنند.

خطیب جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: دومین نشست ۳+۳ قفقاز در تهران در سطح وزیران و وزرای امورخارجه در تهران برگزار شد و به عبارتی اجلاس تهران بالاترین سطح نشست کشورهای قفقاز طی سه دهه گذشته بود.

وی با بیان اینکه مساله قفقاز در سال‌های اخیر پرتنش بوده است، افزود: به نظر می‌رسد سناریوی مبنی بر اینکه طرفین جایی برای صلح بگذارند و باز شدن پای صهیونیستی غربی‌ها به منطقه و شکل‌گیری کریدوری در قفقاز باعث شد تا فصل صلح در منطقه قفقاز گشوده نشود.

افشارمنش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز ۱۳ آبان تصریح کرد: باید توجه داشت که رساندن کشور به اوج بدون مجهز شدن به تفکر انقلابی، انگیزه انقلابی، بصیرت انقلابی و اقدام انقلابی میسر نخواهد شد از این رو باید نهادهای تربیتی، فرهنگی، آموزشی و خانواده‌ها در راستای مؤلفه‌های مذکور حرکت و برنامه ریزی نمایند.

امام جمعه رودبار جنوب به هفته پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: این اسم یعنی هنر دفاع بدون اسلحه است. ما امروز در مقابل شیوه‌های مختلف و تهاجم‌های مختلف از سوی دشمن هستیم از این‌رو پدافند غیرعامل باید هوشیار باشد.

وی یادآور شد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در مناسبت‌های مختلف فرمودند به طور شایسته بحث پدافند غیرعامل باید کار بیافتد زیرا اگر مملکت در معرض تهدیدات و خطرات و غیرقابل جبران قرار گرفت این پدافند غیرعامل است که می‌تواند جبران کند و یا پیشگیری! از این رو مسوولان در بعد نظامی و غیرنظامی باید با مسوولان پدافند غیرعامل در بحران در مقابل حوادث محکم بایستند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی