کد خبر : 1906
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 8:34

اندر حکایت جاده‌های جنوب کرمان؛

اینجا حرکت روی خط مرگ روان است

اینجا حرکت روی خط مرگ روان است
زنگ خطر مرگ شهروندان در جاده‌های رخ به رخ و کم عرض جنوب کرمان با صدای رسا شنیده می‌شود به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، در سایه بی‌توجهی مسوولان، مرگ در جاده‌های نا‌ایمن جنوب کرمان در حال تاخت و تاز است و ماهانه چندین خانوار را عزا دار می‌کند.

با توجه به کیفیت پایین جاده.ها در جنوب کرمان و نبود زیرساخت‌های مناسب جاده‌ای و همچنین کیفیت پایین تولید خودروهای داخل به نسبت جهانی، احتمالا عوامل جاده و وسیله نقلیه نقش پررنگ‌تری در تصادفات جاده‌ای ایران در مقایسه با آمار جهانی دارند.

در سایه ی بی توجهی مسوولان، مرگ در جاده‌های نا ایمن جنوب کرمان در حال تاخت و تاز است و ماهانه چندین خانوار را عزا دار می‌کند.

در ۲۴ساعت گذشته در ۲ سانحه رانندگی در جنوب کرمان ۹ نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

حادثه رانندگی در محور کهنوج به قلعه‌‌گنج۸کشته برجای گذاشت

علت حادثه خونبار تصادف محور کهنوج به قلعه گنج انحراف به چپ خودروی سمند اعلام شد.

خوبیار مشایخی فرمانده پلیس راه کهنوج با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه ۲۸ مهر ماه در کیلومتر ۱۸ جاده کهنوج به قلعه گنج به وقوع پیوسته است، افزود: انحراف به چپ خودروی سمند باعث وقوع تصادف شاخ به شاخ بین خودروی سمند و پراید بود.

لازم به توضیح است در این حادثه هولناک ۸ نفر فوت کردند و ۱ نفر مصدوم شدند.

مصدوم این حادثه در اورژانس بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج بستری و حال عمومی آن مساعد گزارش شده است .

محور کهنوج به قلعه گنج مدت هاست بدلیل ناایمن بودن برخی نقاط آن، کم بودن عرض جاده و ترافیک زیاد و عدم رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان، حادثه آفرین شده است، به طوری که به جاده تک باند لقب جاده مرگ را داده‌اند.

حادثه رانندگی محور رودبار به زهکلوت یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت

شب گذشته در حادثه رانندگی برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با موتور سیکلت در محور رودبار جنوب به زهکلوت یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر در جاده‌های پرتردد و کم عرض جنوب کرمان جان دادند، این در حالی است، که در دنیا این جاده‌ها منسوخ شده‌اند، اما در جنوب کرمان همچنان  وجود دارند.

حوادثی که تا مدت‌ها محل بحث خواهد بود و خیلی‌ها آن را نتیجه نا ایمن بودن جاده‌های جنوب کرمان خواهند دانست.

پیش از این حادثه سال‌ها بود که جنوب کرمان را به جاده‌های نا ایمنش می‌شناختند. عده‌ای می‌گفتند از ناهمواری‌های جاده متوجه می‌شویم که وارد جنوب شده‌ایم.

زنگ خطر مرگ جوان و عزادار شدن خانواده‌ها در جاده‌های جنوب کرمان با صدای رسا شنیده می‌شود اما روند توسعه‌ای در مسیرهای جاده‌ای آن‌چنان به کندی پیش می‌رود تا که نسل همه منقرض شود.

سال هاست که مردم منتظر اقدام جدی مسوولان در سطوح مختلف از جمله وزارت راه هستند.

به گزارش رودبار ما، جاده‌های جنوب کرمان جاده‌های وحشت شده‌اند، هر روز قربانی دیگری به کشته شدگان این مسیرها اضافه می‌شود و در سایه بی‌توجهی مسوولان امر هر روز رانندگان باید با مرگ رخ به رخ شوند در جاده‌هایی که همچنان رخ به رخ است.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی