کد خبر : 1898
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 11:40

به دنبال بمباران بیمارستان غزه؛

کادر درمان بیمارستان رودبارجنوب جنایت رژیم کودک کش را محکوم کردند+ فیلم

کادر درمان بیمارستان رودبارجنوب جنایت رژیم کودک کش را محکوم کردند+ فیلم
در پی بمباران موشکی به بیمارستان (المعمدانی) در غزه پرستاران و کادر درمان بیمارستان سیدالشهداء رودبار جنوب، با محکوم‌کردن این جنایت وحشیانه حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

https://aparat.com/v/qe7bH

به گزارش خبرنگار رودبار ما، در حال حاضر با محاصره نوار غزه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی و قطع برق و آب و جلوگیری از حمل‌ونقل مواد غذایی و دارو، آسیب‌های زیادی به غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان فلسطینی وارد می‌شود و در این شرایط وظیفه سازمان‌های بین‌المللی است که هر چه سریع‌تر راه‌حلی بیابند.

   از چند روز پیش اخبار زیادی حاکی از حملات به بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها در غزه به گوش می‌رسید که جان پزشکان، پرستاران و تمامی کارکنان بهداشتی و درمانی را به خطر می‌اندازد و ارائه خدمات موردنیاز مردم را با مشکل جدی مواجه می‌کند.

  اما طی دو روز گذشته گذشته در پی بمباران موشکی به بیمارستان (المعمدانی) در غزه و شهادت بیش از ۵۰۰ کودک و غیرنظامی همچنین مجروح شدن بیش از یک هزار نفر از کادر درمان و پزشکان چنان قلب ملت ایران به درد آمده که مردم از هر قشر و گروهی اعلام آمادگی برای کمک به این مردم ستم‌دیده کرده‌اند؛ در این میان کادر درمان بیمارستان سیدالشهداء رودبار جنوب نیز در گفتگو با خبرنگار رودبار ما، با محکوم‌کردن این جنایت وحشیانه حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.  

 انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی