کد خبر : 1866
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 9:29

با پیگیری‌های رسانه‌ای صورت گرفت؛

روشنایی؛ چشم نواز‌ترین صحنه ورودی شب‌های جازموریان شد

روشنایی؛ چشم نواز‌ترین صحنه ورودی شب‌های جازموریان شد
ورودی شهرستان جازموریان که طی هفته‌های گذشته دچار تاریکی مطلق بود با پیگیری‌های رسانه‌ای روشنایی؛ چشم نواز‌ترین صحنه ورودی شب‌های این شهر شد.

https://aparat.com/v/2qRjp

به گزارش خبرنگار رودبار ما، ورودی‌های یک شهر در سیستم امروز توسعه شهری به عنوان پیشانی و نماد یک شهر معرفی می شوند.

مسافران وقتی می‌خواهند وارد یک شهر شوند اولین تصویری که با آن مواجه می‌شوند ورودی آن شهر است؛ هر اندازه که ورودی زیبا و دلنشین باشد ذهنیت ایجاد شده نیز مطلوب و ارزشمند‌تر خواهد بود.

متاسفانه طی ماه‌های گذشته ورودی شهرستان جازموریان دچار تاریکی مطلق بود و این امر برای شهروندان خطرات بسیاری را ایجاد کرده بود.

اگر شب می‌خواستید از ورودی‌های شمال جازموریان می‌خواستید وارد شهر شوید تاریکی مطلق تنها صحنه‌ی چشم نوازی بود که مشاهده می‌کردید.

طی هفته گذشته خبرنگار رودبار ما با انتشار کلیپی از تاریکی مطلق این شهر در صفحه اینستاگرام خود منتشر و مشکل مربوطه را به گوش مسئولان امر رساند و مشکل روشنایی مطلق رفع و در ورودی شهر روشنایی چشم‌نوازی می‌کند.

اکنون ورودی شهر جازموریان که محل تردد مسافران و به نوعی ورودی شهر از سمت رودبار جنوب به شهر جازموریان می‌شود از روشنایی و نور کافی برخوردار است و لامپ‌ معابر توانسته فضایی گسترده را روشن کند.

ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان شهرستان جازموریان در راستای این اقدام درخور تحسین، تقاضا می‌شود تا مسئولان شهرستان رودبار جنوب نیز مشکلی برخی لامپ‌های معابر عمومی سطح شهر و شهرک‌ها را رفع کنند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی