کد خبر : 1862
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 19:21

امام جمعه رودبارجنوب:

«طوفان الاقصی» نتیجه جنایت‌های رژیم صهیونیستی است

«طوفان الاقصی» نتیجه جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
امام جمعه رودبار جنوب گفت: تمام سرویس اطلاعاتی اسرائیل با همه ادعایی که داشت، در عملیات طوفان‌الاقصی غافل‌گیر شد و شکست خورد.

به گزارش رودبار ما، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد: طوفان الاقصی پاسخ جبهه مقاومت به سال‌ها جنایت رژیم کودک کش است و صهیونیست‌ها نتیجه رفتارهایشان را در دهه‌های اخیر با این مقاومت جانانه مسلمانان دیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جنایات رژیم صهیونیستی ادامه دارد و منجر شده بچه‌های فلسطینی در زیر آوار بمانند و امکاناتی برای بیرون کشیدن آنها در غزه نیست، ادامه داد: ما ایمان داریم که فرزندانمان در فلسطین پیروز می‌شوند و اسرائیل به زودی به زباله دان تاریخ خواهد رفت.

امام جمعه رودبار جنوب  با تاکید بر اینکه امروز نباید در حمایت از مردم فلسطین کوتاه بیاییم، تصریح کرد: در این راستا باید فریاد زد مرگ بر اسرائیل، فکر نکنید این شعارهای اثری نخواهد داشت، امروز روز نابودی آمریکا و اسرائیل فرا رسیده است.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی شکست سخت بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد، افزود: تمام سرویس اطلاعاتی اسرائیل با همه ادعایی که داشت، در این عملیات غافل‌گیر شد و شکست خورد.

امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه اسرائیل ضربه‌ای در این عملیات خورد که جبرانش به این زودی‌ها میسر نیست، گفت: رژیم صهیونیستی برای جبران ضربه سخت در طوفان الاقصی دست به مظلوم‌نمایی زده است.

افشارمنش با بیان اینکه طوفان الاقصی پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت است، ابراز کرد: اسرائیل نتیجه هفت دهه جنایت‌های خود را امروز می‌بیند چرا که خون مسلمانان از این جنایت‌ها به جوش آمده است.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی نشان داد که هیمنه اسرائیل و متحدانش پوشالی هستند، افزود: امروز حتی سران اسرائیل با هراس از این حمله در حال فرار هستند.

حجت الاسلام افشارمنش به هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و گفت: سه ضلع  منزل، مسجد و  مدرسه تضمین کننده بقای مالی و امنیتی و اخلاقی جامعه خواهد بود اگر حوزه تعلیم مورد توجه باشد و تربیت مورد توجه نباشد و یا برعکس جامعه مطلوب را نخواهیم داشت این دو باید با هم باشند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی