کد خبر : 1815
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 10:53

فرماندار جازموریان عنوان کرد:

انتخابات مظهر مشارکت و مردم سالاری دینی است

انتخابات مظهر مشارکت و مردم سالاری دینی است
فرماندار جازموریان گفت: انتخابات مظهر مشارکت و مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، طی جلسه‌ای عصر سه‌شنبه ۱۸ مهرماه در محل فرمانداری جازموریان باحضور فرماندار، رییس دادگستری، مسئول هیات نظارت برانتخابات شهرستان جازموریان و تعدادی از معتمدین محلی وشخصیت‌های حقوقی اعضای اصلی وعلی البدل هیات اجرایی انتخابات بخش مرکزی شهرستان جازموریان انتخاب شدند.

محمد جعفر جهانگیری فرماندار جازموریان در این جلسه گفت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد که امیدواریم شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

جهانگیری خاطر نشان کرد: انتخابات پیش رو بر اساس آخرین تغییراتی که در قوانین مربوط به انتخابات اعمال شده برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور ملت بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی همواره پرشور و اثر بخش بوده است و انتخابات نیز مظهر مشارکت و مردم سالاری دینی است.

فرماندار جازموریان با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در برپایی انتخابات، گفت: مشارکت حداکثری یکی از مؤلفه‌های مهم برگزاری انتخابات در کشور است.

جهانگیری بیان کرد: قانون مداری در برگزاری انتخابات، بی طرفی عوامل اجرایی و نظارت و همچنین صیانت از همه آرای مردم، به عنوان حق الناس باید در دستور کار باشد.

در این انتخابات ۸ نفر به عنوان عضو اصلی و ۵ نفر بعنوان اعضای علی‌البدل هیات اجرایی به شرح ذیل انتخاب شدند.

اعضای هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جازموریان که در تاریخ جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ همزمان درسراسر کشور برای تعیین نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد به شرح ذیل تعیین شدند.

آقایان:
۱_ میردور شهدریان
۲_ رحمت الله سابقی
۳_بشیر فرامرزی ۴‌مهدی زمانخانی
۵رضاکریمی ۶زینت بامری
۷مهدی بامری پاک ۸محمدسابقی

هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به شرح زیر:

۱حسین دستوری ۲خدابخش اکبری
۳مجید احمدی ۴ رسول بامری
۵_علی سابقی

به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخاب شدند.

لازم به ذکر است ریاست هیات اجرایی انتخابات بر عهده فرماندار حوزه انتخابیه است و علاوه بر هشت عضو تعیین شده هیات اجرایی، دادستان و رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نیز از اعضای حقوقی این مجموعه هستند که هم عرض دفتر نظارت؛ اجرای فرایند انتخابات و نظارت بر آن رادر حوزه انتخابیه را بر عهده خواهند داشت.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی