کد خبر : 1698
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 10:20

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان:

بهره مندی از تجارب دفاع مقدس راه حل عبور از مشکلات است

بهره مندی از تجارب دفاع مقدس راه حل عبور از مشکلات است
جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه بازدید از طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی رودبار جنوب گفت: بهره مندی از تجارب دفاع مقدس راه حل عبور از مشکلات است.

به گزارش رودبار ما، یکی از بستر‌ها و زمینه‌های رشد تفکر بسیجی در جامعه، ایجاد فرهنگ سازندگی در تمام عرصه‌های اقتصادی و محرومیت زدایی است.

 سازندگی که پایه‌های آن بعد از جنگ تحمیلی و از برکات دفاع مقدس بود؛ در سال‌های اخیر رشد و توسعه چشم‌گیری داشته به طوری که جوانان و نوجوانان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی با عزم و اراده قوی در دورترین نقاط کشور به مردم محروم خدماتی ارائه می‌دهند که در بلند مدت هم، توسط برخی مسئولین ذیربط به سختی اجرا می‌شود.

 ولی همت و تفکر بسیجی موجب شده در این سال‌ها خیلی از کارهای زمین مانده در بحث زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی و خدماتی به نحو احسن با کمترین هزینه و اعتبار، رو به جلو پیش بروند و ثمرات  و برکات آن را مردم مناطق محروم به خوبی لمس کنند.

بسیج سازندگی شهرستان رودبار جنوب توانسته با اتکاء به فرهنگ و گفتمان سازندگی و اعتماد به جوانان نخبه و جهادگر بسیجی، گام‌های بزرگی در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی، تولیدی ،خدماتی و محرومیت‌زدایی در شهرستان بردارد.

صبح امروز همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس ناصر بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با حضور در شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان از طرح‌های بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب و علی راوند مسئول بسیج سازندگی ناحیه رودبارجنوب برگزار شد، از روند اجرا پروژه‌های آبرسانی توزیع خط انتقال به روستاهای محروم شهرستان جازموریان در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و روند ساخت خانه‌های عالم و ساخت مهمانسرا بازدید شد.

ناصر بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بازدید از طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در شهرستان رودبار جنوب بمناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند است که دستاوردهای خوبی برای کشور برجای گذاشت و هم اینک نیز می‌توان به پشتوانه هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر درس پایداری و مقاومت و خوداتکایی گرفت و مقابل ظالمان و بدعهدی استکبار جهانی ایستاد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: شهدا با مجاهدت خود راه سعادت را برای ما باز کردند و ما امروز موظف هستیم در مسیر آن‌ها حرکت کنیم.

ناصر بهروز اقتدار امروز جمهوری اسلامی را نتیجه مجاهدت شهیدان و رهنمودهای امامین انقلاب دانست و افزود: در طول تاریخ انقلاب ثابت شده است که استفاده از تجارب دفاع مقدس سبب موفقیت و پیروزی می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهارکرد: سپاه ثارالله تمامی ظرفیت‌های خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با تبعیت از رهبر معظم انقلاب بکار بسته است.

 وی با اشاره به اینکه تلاش و نقطه قوت بسیج سازندگی سپاه در اجرای این پروژه‌ها به حداقل رساندن میزان اعتبارات با اجرای کیفی پروژه‌ها است، بیان کرد: آبرسانی به ۹۷ روستای شهرستان رودبار جنوب و جازموریان یکی از بزرگترین پروژه‌های در حال اجراست.

بهروز با بیان اینکه بسیج سازندگی تمام تلاش خود را در رفع محرومیت‌های روستاها به کار می‌گیرد، تصریح کرد: شهرستان رودبار جنوب یکی از نقاط پایلوت خدمات آبرسانی است که روستاهای زیادی را در بر می‌گیرد، روستاهایی که چندین سال است با مشکل آب شرب مواجه هستند و یکی از آن‌ها روستای سیل زده کروچان است.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: از امتیازات و برکات فعالیت‌های جهادی در بحث محرومیت‌زدایی بسیج گروه‌های جهادی و تقلیل هزینه‌های ساخت پروژه‌هاست که باعث شده فراتر از حد تعیین شده خدمات به این مناطق ارائه شود.

انتهای خبر/پورحیدر 

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی