کد خبر : 1659
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 12:30

امام جمعه جازموریان:

سبک مدیریتی دفاع مقدس راه حل مشکلات کشور است

سبک مدیریتی دفاع مقدس راه حل مشکلات کشور است
امام جمعه جازموریان گفت: جوانان با الگو‌گیری از دفاع مقدس و سبک مدیریتی آن می‌توانند، همه مشکلات را حل کنند.

به گزارش رودبار ما، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی امام جمعه جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوی الهی اظهار کرد: یکی از معضلات اجتماعی امروز جامعه عدم کنترل خشم و مدیریت نکردن عصبانیت و خشم است و همین عامل بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه شده است.

خطیب جمعه جازموریان در ادامه با اشاره به شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام و آغاز سالروز امامت حضرت ولی عصر عج الله تعالی‌فرجه الشریف بیان کرد: عصر نورانی امامت امام عسکری علیه السلام با اینکه کوتاه بود اما یک ویژگی منحصر به فرد داشت و آن هم تغییر عصر حضور به عصر غیبت بود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین راهبرد دوران شش ساله امامت امام حسن عسکری علیه‌السلام برنامه‌ریزی دقیق در خصوص استقرار و بسط و تحقق کامل فرهنگ مهدویت بود و راهبرد امروز جامعه ما هم اعتقاد به امامت و دعا برای تعجیل فرج است.

خطیب جمعه جازموریان در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع و مقدس، تصریح کرد: در نگاه اول ما باید دفاع مقدس را بشناسیم و آن را به نسل جوان معرفی کنیم و جوانان با الگو‌گیری از دفاع مقدس و سبک مدیریتی آن می‌توانند، همه مشکلات را حل کنند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس از دیدگاه مقام معظم رهبری، همان ایمن سازی کشور و همچنین رشد و استحکام فکر مقاوم‌ در خود کشور و گسترش مرزهای مقاومت است، که جامعه باید توجه بیشتری به این خصوصیات کند.

حجت‌الاسلام صادقی در ادامه به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: با توجه به نقشه‌های دشمن برای دانشجویان و دانش آموزان مهم‌ترین مساله در ایام سال تحصیلی برنامه‌ریزی مبتکرانه و جهادی و همچنین ورود جدی به دو ساحت مدرسه و مسجد و راه‌اندازی زنگ گفتگو و ارتباط چهره به چهره و رونق جلسات هم‌فکری است.

خطیب جمعه جازموریان در ادامه به تحولات شمال غرب کشور و درگیری‌های بین کشور ارمنستان و آذربایجان پرداخت و خاطر نشان کرد: مهم‌ترین محورهای بحث دو نکته است اول، چشم انداز درگیری ها و دوم موضع ایران در برابر این بحران سازی و سناریوها چیست.

وی تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال تقویت رایزنی‌های سیاسی و دیپلماتیک بین دو کشور است و در کنار آن تاکید بر خط قرمز‌های منطقی ایران اسلامی است و مهم‌ترین رویکرد ایران در این مساله تاکید بر اهرم قدرت سخت در مواجهه با تحرکات نامشروع است و هر اقدامی که منجر به تضییع حقوق حقه ملت ایران باشد به شدت پاسخ خواهد داد.

حجت‌الاسلام صادقی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مسئولین در همه حوزه‌ها تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که این ایام باعث گلایه مردم خصوصا کشاورزان شده پرداخت نشدن مطالبات کشاورزان و وعده‌های بی‌پایان و مکرر مسئولین است.

وی خواستار شد: از استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که پیگیر سریع و پرداخت مابقی مطالبات مردم و کشاورزان جنوب باشند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی