کد خبر : 1651
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 13:20

توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب انجام شد؛

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رودبار جنوب

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رودبار جنوب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب به اهمیت برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانانی است که با خون خویش از کشور دفاع کردند.

اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما ضمن تبریک فرا رسیدن هفته مقدس گفت: بسیج در کنار مردم، همراه مردم، برای مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که هشت سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودبار جنوب بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جان فشانی‌های جوانانی است که با خون و جان خویش از کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به فضاسازی محیطی توسط ادارات، خاطرنشان کرد: ادارات بحث فضاسازی محیطی را در دستور کار قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب خاطر نشان کرد: نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس و نشست صمیمی رزمندگان با مسئولان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

حاجب با تاکید بر اینکه تمامی مناسبت‌ها و برنامه‌ها با گلباران قبور شهدا آغاز خواهد شد، اظهار کرد: گلباران قبور شهدا یکی از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس است که این برنامه در بخش‌ها و روستاها نیز برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: رژه خودرویی، شرکت در نماز جمعه و سخنرانی فرمانده ناحیه در بین‌الصلاتین جمعه، برگزاری شب شعر و خاطره، زنگ ایثار در مدارس، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس، برپایی میز خدمت توسط بسیج ادارات، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، ویزیت رایگان، تجمع جوانان گام دوم انقلاب در روز پنجم مهرماه از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان است.

حاجب افزود: کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست به نیابت از شهدا در روستاهای شهرستان، چندین برنامه مختلف یادواره شهدا قالب برنامه افتخار کوچه، آبروی محله، برگزاری یادواره شهدا در جازموریان، افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی، دیدار با خانواده شهدا، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی