کد خبر : 1632
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1402 - 6:47

فرماندار رودبار جنوب عنوان کرد:

اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت موجب تعالی جامعه می‌شود

اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت موجب تعالی جامعه می‌شود
فرماندار رودبار جنوب در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس گفت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت موجب پیشرفت و تعالی جامعه می‌شود.

به گزارش رودبار ما، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ریاست علی پرورش فرماندار رودبار جنوب و با حضور اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب، مجید جرگه معاونت سیاسی اجتماعی و سایر مدیران برگزار شد.

علی پرورش فرماندار رودبار در این جلسه گفت: هفته دفاع مقدس نماد مقاومت، غیرت و اقتدار ملت غیور ایران و یادآور اخلاص و رشادت‌های رزمندگان اسلام است.

فرماندار رودبار جنوب با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس مملو از ارزش‌های ماندگار است، افزود: باید به پیام های موثر در این هفته توجه کرد چرا که امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هستیم.

پرورش خاطر نشان کرد: تمام ادرات باید در این هفته حضوری موثر داشته و با تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گامی مهم در این راستا بردارند.

وی به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت موجب پیشرفت سلامت و تعالی جامعه در زمینه‌های مختلف می‌شود. 

فرماندار رودبار جنوب با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار مدیران رودبار باشد، بیان کرد: دولت سیزدهم دولتی انقلابی است، مسئولان باید با تفکر جهادی برای حل مشکلات مردم تلاش کرده و جهادی پای کار باشند، چرا که مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی