کد خبر : 1625
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 6:40

فرماندار جازموریان:

نقص فنی دلیل قطعی خطوط تلفن و اینترنت شهرستان جازموریان است

نقص فنی دلیل قطعی خطوط تلفن و اینترنت شهرستان جازموریان است
محمدجعفر جهانگیری گفت: سوختن قطعه‌ای از شبکه مشکل قطعی چند روزه خطوط ارتباطی شهرستان است که رفع می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان، براساس اعلام شهروندان شهرستان تازه تأسیس جازموریان حدود یک هفته است که خطوط ارتباطی این شهرستان دچار مشکل شده است و از مشکل هفتگی خطوط تلفن‌های همراه نیز  در این شهرستان خبر دادند.

اما از روز گذشته تا امروز ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲  تمامی خطوط ارتباطی جازموریان قطع است 
و تا‌کنون هیچ جزئیاتی از علت قطعی خطوط ارتباطاتی در این شهرستان در دسترس نیست.

محمد جعفر جهانگیری فرماندار جازموریان در رابطه با این موضوع و آخرین اقدامات انجام شده در رابطه با رفع این مشکل به خبرنگار رودبا ما گفت: بنا به اظهارات رئیس اداره مخابرات شهرستان کهنوج به دلیل سوختن یکی از قطعات فیبر نوری و تهیه آن از مرکز استان این اختلال بوجود آمده است.

فرماندار جازموریان بیان کرد:  مشکل قطعی خطوط تلفن همراه در جازموریان تا شامگاه ۲۶ شهریورماه رفع خواهد شد.

جالب است بدانید؛ داستان قطعی‌های سریالی ارتباط مخابراتی جازموریان تازگی ندارد و چندین سال است که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

با توجه به الکترونیکی بودن بسیاری از خدمات عمومی و اجتماعی، نبود ارتباط مخابراتی پایدار، مردم را از دریافت خدمات مطلوب در مواقع اضطراری محروم و کسبه‌ها را با زیان‌های مختلف مواجه ساخته است.

گویا قرار نیست پس از ۱۸ سال که شهرستان رودبار جنوب از بخش به شهرستان ارتقا یافته، شرکت مخابرات آن ارتقا یابد و اداره‌اش از شهرستان کهنوج مستقل شود و شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان برای رفع مشکل ارتباطی به آن مراجعه کنند.

انتهای خبر/پورحیدر  

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی