کد خبر : 1601
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 1:04

آیت‌الله سید احمد خاتمی:

جنگ رسانه‌ای دشمن با هوشیاری ملت خنثی می‌شود

جنگ رسانه‌ای دشمن با هوشیاری ملت خنثی می‌شود
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای شهرستان رودبار جنوب گفت: جنگ رسانه‌ای دشمن با هوشیاری ملت خنثی می‌شود.

به گزارش رودبار ما، سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای شهرستان‌های رودبار جنوب و جاز موریان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: آن‌هایی که در راه خدا به شهادت رسیدند اعمالشان گم شدنی نیست.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی دشمن گفت: در جنگ شناختی دشمن  به دنبال این است که القای دروغین را جا بیندازد ولی با هوشیاری ملت جنگ رسانه‌ای خنثی می‌‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد است با جنگ فرهنگی بی‌حجابی را در کشور ترویج کند، بیان کرد: دشمن باید بداند که اگر رضا خان توانست حجاب را به طور کلی از بین ببرد، رضا خان زده‌ها هم خواهند توانست که این کار را انجام دهند ۸۰ درصد مردم ایران خواهان حجاب هستند، تنها ۶ درصد به بی‌حجابی رو آورند.

نماینده مردم کرمان  در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: در بحران‌های ایران دنبال این هستند که جنگ فرقه‌ای درست کنند و بین شیعه و سنی اختلاف افکنی کنند اما آن‌ها همچون دو برادر در ایران زندگی می‌کنند.

وی افزود: جنگ شیعه و سنی می‌خواهند و برای آن پول خرج می‌کنند. شعار« زن، زندگی آزادی » راه انداختند، اروپا زن را یک ابزار می‌دانند برای اینکه جنس بنجل را آب کنند زن را وسیله قرار می‌دهند.

آیت الله سید احمد خاتمی اظهار کرد: دین اسلام  برای زن شخصیت قائل است، شخصیت زن وجود زن است که باید آن را حفظ کند.

انتخابات تحفه خدا به  ملت ایران است

وی با بیان اینکه انتخابات تحفه خدا به  ملت ایران است، تصریح کرد: زمان طاغوت کاندیدها را تعیین می‌کردند و اسامی را به نخست وزیر می‌دادند و در آخر تحویل شاه می‌دادند تا  یکی را انتخاب کند، به برکت انقلاب اسلامی ایران ۴۴ سال است که صاحب خانه‌ شده‌ایم و سرنوشت خودمان را با رفتن پای صندوق رای انتخاب می‌کنیم.

وی افزود: معیار فقهای شورای نگهبان قانون است و معیار قانونی را هر کس دارد وارد انتخابات خواهد شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نظام می‌خواهد انتخاباتی پرشور برگزار شود، بیان کرد: مسئولان تند و تند صلاحیت‌ها را تائید نکنند و بهانه دست دشمن ندهند.

آیت‌الله سید احمد خاتمی گفت: مردم ما در عمل نشان دادند تا آخرین‌ نفس و آخرین قطره خون خود پای نظام و ولایت فقیه خود ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه به کوری چشم دشمنان عزاداری‌ها باشکوه برگزار شد، تصریح کرد:  شهادت امام حسین علیه‌السلام آتشی در دل‌ها ایجاد می‌کند که خنک شدنی نیست و دشمن تلاش کرد که این نور را خاموش کند ولی نمی‌دانند که این نور خاموش شدنی نیست و نظام اسلامی قطره‌ای از آن دریاست و ۴۴ سال است که این نظام مثل سرو ایستاده است.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی