کد خبر : 1538
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 14:46

امام جمعه رودبارجنوب:

ولایت مداری نخستین حرکت در راه مبارزه با ظالمان است

ولایت مداری نخستین حرکت در راه مبارزه با ظالمان است
امام جمعه رودبار جنوب گفت: ولایت مداری نخستین حرکت در راه مبارزه با ظالمان است.

به گزارش رودبار ما، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: حرکت میلیونی اربعین با این زیبایی و وسعت به نمادی از عزت حسینی و کابوس استکبار جهانی تبدیل شده است.

امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه نهضت سیدالشهدا علیه السلام سه برکت مهم داشت، افزود: این نهضت باعث تمایز اسلام ناب محمدی از اسلام اموی و باعث شکسته شدن ابهت پوشالی طاغوت و شکستن انسداد راه حق و باز شدن راه پیشروی حق برای همیشه  که انجام قیام‌های متعدد بعد از عاشورا گواه این مطلب است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت و تمجید معظم له از دولت گفت: رشد شاخص‌های کلان اقتصادی، انجام کارهای بزرگ وزیربنایی، مواجهه مستقیم با مشکلات مردم، روحیه جهادی و انقلابی را از نقاط برجسته دولت سیزدهم بیان کرد.

حجت‌الاسلام افشارمنش  به بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم اشاره و اضافه کرد: ابراز خرسندی از خرید بیش از ۱۰ تن گندم، افتتاح فاز ۱۱ پالایشگاه پارس جنوبی بعد از ۲۰ سال و حدود دو سال زودتر از موعد مقرر، عضویت در دو سازمان جهانی شانگهای و بریکس از جمله دستاوردهای دولت است.

نماینده ولی فقیه در رودبار جنوب گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، دولت کنونی فردا را قربانی امروز نکرده است و باید خدمات دولتمردان برای مردم تبیین و تشریح شود.

وی با بیان اینکه این دستاوردها نشان دهنده قدرت و نفوذ شعار ما می‌توانیم است، افزود: در کنار این شیرینی‌های بزرگ و مجاهدت‌های تاریخ ساز فرزندان ملت  بی اعتنایی و سکوت خبری رسانه‌ها و روزنامه‌های مدعی آزادی تاسف بار است حب و بعض‌های جناحی آنقدر کور و کر کننده است که درخشش قوت ایران و ایرانی را نمی‌بیند.

امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها در تدوین برنامه‌های خود از یک راهبرد کلی در سطح منطقه استفاده می‌کنند، اظهار کرد: تمرکز راهبردی آمریکا بر مسئله ایران و محور مقاومت قرار دارد بر حسب سخنان مقامات آمریکایی عامل اصلی شکست‌های منطقه‌ای آن‌ها مقاومت است که باید تضعیف شود.

وی به ۱۲ شهریور ماه سالروز شهادت رئیسعلی دلواری که به نام روز مبارزه با استعمار انگلیس نامگذاری شده است اشاره کرد و افزود:  آنچه که نام این مرد مبارز را در صفحات تاریخ علاوه بر استعمار ستیزی‌اش ماندگار کرده است این است که او نماد مقاومت و ولایت مداری بود.

خطیب جمعه رودبار جنوب گفت: رئیسعلی با فتوا گرفتن از علمای دینی فرهنگ ولایت مداری را ترویج داد و به همگان آموخت که نخستین حرکت در راه مبارزه با متجاوزان و ظالمان ولایت مداری و تابعیت از مجتهدان و علمای دینی یعنی همان ولایت فقیه است  اگر رئیسعلی در غربت به شهادت نمی‌رسید امروز ملت ایران به این عظمت نمی‌رسید امروز رئیسعلی‌های دلواری کم و تنها نیستند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی