کد خبر : 1532
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 6:29

به علت عدم رعایت قوانین وزارت بهداشت؛

۲ مطب دندانپزشکی در جنوب کرمان پلمب شد

۲ مطب دندانپزشکی در جنوب کرمان پلمب شد
طی بازدید سرزده کارشناسان اداره نظارت بر درمان از مطب‌ها و مراکز خصوصی شهرستان رودبار جنوب، دو مطب دندانپزشکی به علت عدم رعایت قوانین وزارت بهداشت پلمب شد.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، یکی از معیارهای مهم و اساسی در موفقیت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بحث کارآمدی نظام سلامت و توجه به مقوله بهداشت و درمان است.

 معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی با نظارت دقیق بر مطب‌ها برای پیشگیری از تخلفات احتمالی و عدم رعایت قوانین وزارت بهداشت در جنوب کرمان اهتمام ویژه دارد، چرا که وقتی مردم به بیماری مبتلا شدند هزینه‌های سرسام آوری باید پرداخت شود بنابراین پیشگیری بهتر از درمان است.

به همین منظور صبح امروز طی بازدید سرزده کارشناسان اداره نظارت بر درمان از مطب‌ها و مراکز خصوصی شهرستان رودبار جنوب، دو مطب دندانپزشکی به علت عدم رعایت قوانین وزارت بهداشت پلمب شد.

سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه روزی و با حضور تمام وقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی و درمانی و دارویی در سراسر کشور است.

شهرستان رودبار جنوب با ۱۲۹ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت جنوب کرمان است که در فاصله ۳۳۰ کیلومتری مرکز استان قرار گرفته است.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی