کد خبر : 1518
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1402 - 21:07

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

تولیدات رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سطح ملی هستند

تولیدات رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سطح ملی هستند
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج گفت: به اذعان داورها این تولیدات در سطح ملی هستند.

به گزارش رودبار ما، خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ عصر امروز آئین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال استان کرمان با حضور سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، احمد علیرمضانی مدیر مرکز صدا و سیما استان کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان و دیگر مسئولان در محل تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر(عج) برگزار شد.

سردار محمدعلی نظری با اشاره به اینکه این جوانان ۴۸ ساعت در حال جهاد و رزمایش بوده‌اند، گفت: این‌ها دلاوران امروز عرصه جهاد هستند، روزی جهاد سخت در دوران دفاع مقدس داشتیم و امروز سربازان جهاد نرم و فضای مجازی و عملیات روانی همین جوانان هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: دشمنان امروز از طریق فضای مجازی قصد به هم ریختن کشور را دارند که به‌وسیله همین تولید محتواهای موثر باید به مقابله با آن‌ها پرداخت.

وی تصریح کرد: کاری که شما انجام دادید در این رویداد، حتما خروجی تولیداتتان در صدا‌وسیما و بقیه سکوها منتشر می‌شود.

نظری اظهار کرد: من در بازدیدی که از کار تیم‌های تولید محتوا داشتم، لذت بردم و به اذعان داورها این تولیدات در سطح ملی هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: ما در بحث دفاعی از دشمن جلوتریم و بازدارندگی ایجاد شده و در حال حاضر دشمن بر تاثیرگذاری بر افکار جوانان ما برنامه‌ریزی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شما فرماندهان جنگ امروز هستید هرکه در این جبهه حق قرار گرفت عاقبت به خیر می‌شود، چون جهاد امروز جنگ نرم است و ما در این مسیر باید آفندی عمل کنیم.

محتواهای برگزیده مرتبط با فعالیت‌های مس را استفاده خواهیم کرد

حسین محققی با اشاره به برگزاری این رویداد گفت: جوانانی پرتوان، پرانرژی و پرپتانسیل را در این رویداد دیدم که اگر هدف درستی جلوی روی این جوانان باشد، تولید محتوا توسط این افراد موثر خواهد بود.

مدیرعامل مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اظهار کرد: جوانانی که ۴۸ ساعت بدون استراحت تولید محتوا در زمینه‌های مختلف داشته‌اند و سعی می‌کنیم از محتواهای برگزیده خصوصا موارد مرتبط با فعالیت‌های مس و تولید حتما استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این تولید محتواها اگر مسیر درستی داشته باشند ایرانی آباد و بالنده خواهیم داشت.

انتهای خبر/م 

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی