کد خبر : 1192
تاریخ انتشار : جمعه 16 تیر 1402 - 23:58

گزارش تصویری؛

غدیر در رودبار جنوب قبله نمای عشق شد

غدیر در رودبار جنوب قبله نمای عشق شد
امروز رودباری‌ها غدیر در رگ و پی‌شان جوشید و آقا امیرالمومنین علیه‌السلام را پشت هم صدا کردند و شور صدایشان به عالم رسید.

به گزارش رودبار ما، امروز در گوشه و کنار شهر و روستا‌های رودبار جنوب صدای نواها و مداحی‌هایی که از کوچه‌ها و خیابان‌ها بلند بود، می‌‌شد فهمید که در شهر یک مهمانی بزرگ برپا است؛ مهمانی به وسعت شهر و روستاهای ایران!

مهمانی به نام و عشق مولایی که از کودکی در گوشمان نامش را زمزمه کرده‌اند، پهلوانانمان در گود زورخانه با اسم او قوت گرفته‌اند و عدالت‌خواهان افتخار خود را قرار گرفتن در مسیر و مسلک او می‌دانند و حافظان بیت‌المال باید از محضر او درس‌ها بیاموزند.

«غدیر» مطلع انوار ولایت بر شانه‌های یگانه مرد عدالت و حقیقت است، نوری که چشم‌های خفته زمین را بیدار کرد تا دین کامل شود و نعمت تمام.

 با رسیدن سالروز «غدیر» باری دیگر باران الطاف رحمانی بر کویر جان‌های تشنه باریدن گرفت تا خنکای نسیم مهر ولایت بر زندگی مردم تا امتداد تاریخ دمیده شود.

 اوج دلدادگی شنیدی یا دیدی؟ امروز رودبار جنوب یکدست اوج دلدادگی بود. صد شبنم شوق بود، امروز رودبار جنوب گله به گله عشق بود و نام یاور بی‌چون و چرای عالم.

شیعیان علی آمدن و اوج دلدادگی را به تصویر کشیدند و عشق کردند. امروز رودباری‌ها غدیر در رگ و پی‌شان جوشید و آقا امیرالمومنین علیه‌السلام را پشت هم صدا کردند و شور صدایشان به عالم رسید.

امروز گوشه گوشه رودبار جنوب  غرق در شادی و شور بود و هر کسی به نوعی این روز را جشن گرفته بود.

انتهای خبر/پورحیدر 

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی