کد خبر : 1022
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 17:03

تلالوی محرومیت زدایی در جنوب کرمان؛

ویزیت رایگان ۱۰۰ شهروند هدیه سپیدپوشان جهادگر در رودبار جنوب

ویزیت رایگان ۱۰۰ شهروند هدیه سپیدپوشان جهادگر در رودبار جنوب
به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۱۰۰ شهروند رودباری توسط گروه‌های جهادی بسیج ویزیت و داروی رایگان دریافت کردند.

علی راوند مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی رودبار ما  بیان کرد: گروه های جهادی پزشکی سپاه شهرستان رودبار جنوب به مناسبت دهه بسیج سازندگی به نقاط محروم شهرستان جهت ویزیت رایگان و محرومیت زدایی نقاط محروم اعزام شدند.

وی افزود: سپید پوشان جهادگر رودباری بیش از ۱۰۰ نفر از مردم نیازمند این منطقه را به صورت رایگان ویزیت و اقدام به توزیع رایگان دارو میان آنها کردند.

مسئول بسیج سازندگی رودبار جنوب گفت: جهادگران پزشکی و جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار جنوب به روستاهای لچ آباد، کهن چراغ و تاج محل خدمات رایگان ویزیت و دارو ارائه کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این اردوی جهادی علاوه بر ویزیت رایگان، کلاس‌های سبک زندگی و فرزند آوری، جهاد‌تبیین به همت جهادگران در روستاهای فوق برگزار شد.

راوند خاطرنشان کرد: همچنین گروه‌های جهادی سپاه شهرستان رودبار جنوب به مناسبت هفته بسیج سازندگی اقدام به تکمیل خانه عالم، ساخت سرویس بهداشتی برای اقشار کم درآمد نقاط روستایی و محروم شهرستان کردند.

وی بیان کرد: زدودن غبار محرومیت و فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی رسالت سپاه پاسداران در راستای آرمان های انقلاب اسلامی است که با حضور جوانان با انگیزه در حال انجام است.

راوند اذعان کرد: به برکت ترویج تفکر انقلابی میان جوانان این مرز و بوم به ویژه این خط از کشور در مسیر خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه گام های موثری برداشته شده و در تلاشیم تا با جریان جهادی در ساخت ایران قوی و با اقتدار در حال حرکت باشیم.

انتهای پیام/پورحیدر 

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی