کد خبر : 1930
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 14:00

امام جمعه رودبار جنوب:

شهدای دانش‌آموز، پشتوانه معنوی و معرفتی نسل چهارم انقلاب هستند

شهدای دانش‌آموز، پشتوانه معنوی و معرفتی نسل چهارم انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار رودبار ما، همزمان با آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب، فرمانده حوز بسیج دانش‌آموزی و جمعی از فرمانده واحدهای دانش‌آموزی رودبار جنوب با حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب دیدار و گفتگو کردند. امام جمعه رودبار جنوب در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره

به گزارش خبرنگار رودبار ما، همزمان با آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب، فرمانده حوز بسیج دانش‌آموزی و جمعی از فرمانده واحدهای دانش‌آموزی رودبار جنوب با حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه رودبار جنوب در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی فرصتی برای تجدید خاطره هزار شهید مکتب روح‌الله است.

امام جمعه رودبار جنوب خاطر نشان کرد: سی و شش هزار لاله به‌خون‌خفته دانش‌آموز عظیم‌ترین پشتوانه معرفتی و معنوی جامعه و الگویی برای دانش‌آموزان نسل چهارم انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده گفت: برای عمق بخشیدن به اعتقادات و بصیرت دانش‌آموزان باید روح خداباوری، روحیه حلم و بردباری، تقویت حسن کنجکاوی و روحیه کار جمعی را در دانش‌آموزان، پرورش روحیه کار و تلاش و تقویت علاقه‌مندی به مطالعه و کتاب‌خوانی را در دانش‌آموزان پرورش داد.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی