کد خبر : 733
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 - 14:59

امام جمعه جازموریان مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت نخبگان و مردمی سازی اقتصاد راهکار رونق تولید

استفاده از ظرفیت نخبگان و مردمی سازی اقتصاد راهکار رونق تولید
امام جمعه جازموریان گفت: اگر بخواهیم اقتصاد بیمار ما علاج شود باید متصدیان اجرایی تولید را فرهنگ سازی کرده و دوم اقلام و منابع کم بازده مزایده شود تا تولید رونق یابد و از همه مهمتر استفاده از ظرفیت نخبگان و مردمی سازی اقتصاد است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رودبار ما، حجت الاسلام کاظم صادقی در خطبه های نماز جمعه جازموریان، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: حضرت علی (ع) در آخرین سفارش خود به امام حسن مجتبی (ع) ایشان را به تقوای الهی و نظم در کارها سفارش کردند.

امام جمعه جازموریان ابراز کرد: امروز در جامعه ما نظم در کارها وجود ندارد و سومین سفارش آن حضرت به امام حسن مجتبی (ع) این بود که در ارتباطات با مردم کینه نداشته باشند.

وی ماه رمضان را فرصت برای توشه اندوزی بشر برای فردای قیامت دانست و بیان کرد: باید قدر لحظه لحظه این ماه را بدانیم و قدردان خداوند باشیم و بهترین قدردانی استفاده از این فرصت ماه رمضان برای مناجات با خداوند است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به شعار سال با عنوان مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم اقتصاد بیمار ما علاج شود باید متصدیان اجرایی تولید را فرهنگ سازی کرده و دوم اقلام و منابع کم بازده مزایده شود تا تولید رونق یابد و از همه مهمتر استفاده از ظرفیت نخبگان و مردمی سازی اقتصاد است.

خطیب جمعه جازموریان تصریح کرد: در طول عمر با برکت انقلاب‌ اسلامی دشمن همواره به دنبال ایجاد موانع برای عدم موفقیت ایران اسلامی است و یکی از این موانع، بحث‌های حقوقی در دادگاه لاهه بود که دولت مردان تلاش خودرا کردند و در ماراتن جدید موفق شدند آمریکا را شکست دهند.

وی با بیان اینکه در دادگاه لاهه حقانیت ایران اسلامی نشان داده شده، اظهار کرد: این دادگاه فقط برای کشورهای زورگویان است که آغاز خوبی برای دولت و  مقدمه‌ ای برای پیروزی های بعدی ایران اسلامی است.

حجت الاسلام صادقی ضمن تشکر از اقدامات مسئولان برای شهرستان شدن جازموریان، عنوان کرد: اقدامات صورت گرفته در این خصوص قابل تقدیر است اما نباید با بحث های قبیله ای شیرینی آن را تلخ نکنیم بلکه باید برای پیشرفت جازموریان وحدت را سر لوحه کار قرار دهیم تا در آینده ای نزدیک شاهد جازموریان پیشرفته و توسعه یافته باشیم.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی