کد خبر : 530
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 - 22:37

امام جمعه رودبارجنوب:

اقدامات سربازان گمنام در مقابله با مفاسد اقتصادی دشمن را به ستوه آورده است

اقدامات سربازان گمنام در مقابله با مفاسد اقتصادی دشمن را به ستوه آورده است
امام جمعه رودبار جنوب گفت: وزارت اطلاعات، یکی از کارآمد ترین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی جهان است و اقدامات افتخار آفرین سربازان گمنام در مقابله با نفوذ مفاسد اقتصادی دشمن را به ستوه آورده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رودبار ما؛ حجت الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه شهرستان رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه اتفاق تلخ مسمومیت دانش‌آموزان دختر به دو جهت از منظر رهبر معظم انقلاب جنایت بزرگ است، گفت: اول اینکه دختران دانش‌آموز هم به جهت جنسیت و هم به‌خاطر مقطع سنی از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و دختران بی‌گناه ترین و معصوم‌ترین اقشار جامعه هستند، التهاب و نا‌آرامی خانواده‌ها که مایه و اصل قوام جامعه هستند وقتی مورد هدف قرار بگیرد ناآرامی جامعه را فرا خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در بحث مسمومیت رهبر انقلاب از اشد مجازات بدون اغماص سخن به میان آورد و بیان کرد: دشمن باید بداند احساس امنیت در جامعه را نمی‌تواند بشکند و رشته تحصیلی و علمی فرزندان ایران را با تعطیلی مدارس متوقف کند.

خطیب جمعه رودبار جنوب با اشاره به این‌که دشمن نمی‌تواند ایران را به انتقام از دختران متهم کند، گفت: فتنه‌گران داخلی و خارجی باید بدانند با قوم هراسی و تهمت پراکنی علیه دین و دین‌داری راه به جایی نخواهند برد.

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش تصریح کرد: عده‌ای وطن فروش و جاده صاف دشمن در داخل با برهم زدن بازار ارز به دنبال فرصت بودند که برچسب نا کار‌آمدی را به جمهوری اسلامی ایران بزنند و جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی است.

امام جمعه رودبارجنوب تصریح کرد: وزارت اطلاعات، یکی از کارآمد ترین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی جهان است و اقدامات افتخار آفرین سربازان گمنام در مقابله با نفوذ مفاسد اقتصادی دشمن را به ستوه آورده است.

وی به ۲۲ اسفندماه سالروز تأسیس بنیاد شهید و بزرگداشت شهداء اشاره کرد و افزود: همه ما باید بدانیم همانطور که رهبر انقلاب فرمودند: یاد شهداء کمتر از شهادت نیست؛ تلاش کنیم که اهداف شهدا را بشناسیم و نگذاریم در جامعه کم‌رنگ شوند.

خطیب جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: دفاع از  اسلام و ولایت، انقلابی بودن و انقلابی ماندن، دشمن‌شناسی و حضور در همه‌ صحنه‌های انقلاب، حفظ روحیه جهادی و انقلابی و خدمت به مردم از جمله اهداف شهداست.

حجت الاسلام افشار منش به دهه تکریم و غبار روبی مساجد اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مسجد پایه است و باید رویکرد مسجد محور را تقویت کنیم.

وی در پایان بیان کرد: مسجد مرکز و کانون سیاست و رفع و فتق امور مردم و پایگاه عظیم تبلیغ است.

امام جمعه جازموریان: مسمومیت دانش آموزان یک جنایت بشری است

حجت الاسلام کاظم صادقی امام جمعه جازموریان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به جنگ ترکیبی، ابراز کرد: یکی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن، مسمومیت دانش‌آموزان است و این مسمومیت تاثیر منفی بر روح و روان مردم دارد.

خطیب جمعه جازموریان بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، قضیه مسمومیت دانش آموزان یک جنایت بشری است که باید با این مسئله به طور جدی برخورد شود.

وی اضافه کرد: نکته‌ مهم دیگر سخنان رهبری، تو دهنی به خارج نشینانی است که مدعی بودند زنان در جامعه اسلامی نقش ندارند.

حجت الاسلام صادقی ابراز کرد: دشمن و طرف مذاکره کننده همواره رفتار طلبکارانه دارند و جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در برابر عملیاتی شدن تعهدات طرف مقابل عمل خواهد کرد.

انتهای خبر/پ

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی