کد خبر : 406
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 - 19:47

امام جمعه رودبار جنوب:

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شکست محاسبات دشمن بود

<strong>راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شکست محاسبات دشمن بود</strong>
امام جمعه رودبار جنوب گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوه‌ای روشن از بیانات مقام معظم رهبری و شکست محاسبات دشمن بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی رودبار ما، حجت الاسلام اکبر افشار منش در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رودبار جنوب با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: هر گاه مردم در صحنه حضور داشته باشند برنامه‌ها و کارها به نحو احسن انجام می‌شود و زبان از تقدیر حضور حماسی مردم در این راهپیمایی ناتوان است.

امام جمعه رودبار جنوب افزود: مردم با حضور حماسی خود در این راهپیمایی نشان دادند که علیرغم تبلیغات سوء دشمنان، مردم برای دفاع از ولایت و انقلاب پرشور‌تر به میدان آمد‌ند.

وی اشاره به پیامدهای حضور حماسی و غرور آفرین مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوه‌ای روشن از بیانات مقام معظم رهبری و شکست محاسبات دشمن بود.

وی ادامه داد: معجزه حضور مردم در این روز از دیگر ابعاد مهم این راهپیمایی بود که باید این روز را روز «مردم» نامید.

امام جمعه رودبار جنوب یادآور شد: ۲۲ بهمن ثمره حکمت، سیاست و تدبیر مقام معظم رهبری بود و حضور حماسی مردم نشان داد همه ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم چون نمی‌خواهیم به اسلام و انقلاب اسلامی و به کشورمان ضربه‌ای وارد شود.

وی تصریح کرد: در جریانات اخیر همه دیدند که تا چه اندازه به مقام معظم رهبری توهین و بی حرمتی شد و لی هیچ گاه ایشان به این توهین‌ها اشاره نکردند، بلکه آنچه مهم است انقلاب و اسلام است.

امام جمعه رودبار جنوب ضمن تبریک عید سعید مبعث اظهار کرد: عید مبعث مهمترین اتفاق تاریخ و نقطه عظمت تاریخ بشر است.

وی خاطر نشان کرد: شاید هیچ اتفاقی مانند عید مبعث در رستاخیز اسلام نباشد عید مبعث بزرگترین اتفاق است.

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش گفت: مردم نجیب و صبور ایران اسلامی علیرغم همه نقدها و اعتراض‌هایی که دارند با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پشت انقلاب را خالی نکردند و در راهپیمایی حضور یافتند که مسئولان باید به این امر مهم توجه کنند.

امام جمعه رودبارجنوب گفت: مسئولان باید در برابر این حضور مردم وظیفه خود را تمام و کمال انجام دهند و در رفع مشکلات آنها گام بردارند.

وی با اشاره رحلت حضرت ابوطالب پدر امیر المومنین علی (ع) گفت: حضرت ابوطالب در تمام زندگی خود پشتیبان پیامبر بود و هرگز پیامبر را تنها نگذاشت و در مسیر اسلام و پیامبر تمام تلاش خود را به کار گرفت.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به کشور چین گفت: این سفر رئیس جمهور کشورمان برای اولین بار با دعوت رئیس جمهور چین و رسمی صورت گرفت.

خطیب جمعه رودبار جنوب با اشاره به اینکه این سفر از چند نظر حائز اهمیت است، گفت: چین شریک راهبردی کشور ما در در حوزه‌های امنیتی، اقتصادی، سیاسی، فناوری و تحولات منطقه و جهان است و علاوه بر آن هر دو کشور از سوی آمریکا تحریم شده‌اند که این سفرها و گسترش مناسبات می‌تواند برای رشد اقتصادی کشور اثرگذار باشد.

وی بیان کرد: این سفرها پیامدهای مهمی برای منطقه و دو کشور دارد که کار بزرگ صورت می‌گیرد و سفر رئیس جمهور به چین یک موفقیت مهم برای کشور در راستای پیوستن به سازمان همکاری شانگهای به شمار می‌رود.

امام جمعه رودبار جنوب گفت: سفر رئیس جمهور به چین در شرایطی صورت گرفت که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خوبی حضور یافتند و این حضور حماسی تأثیر بسزایی در مناسبات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی ایران با کشور چین و دیگر کشورها ایفا خواهد کرد.

وی با اشاره به وفات آیت الله محلاتی گفت: روحانیت همواره در همه صحنه‌ها حضور داشته‌اند و نسبت به جمعیت خود در دوران دفاع مقدس کوتاهی نکردند و امروز نیز جلودار و در کنار مردم حضور دارند.

حجت الاسلام افشار منش تصریح کرد: روحانیون در دفاع مقدس حضور چشمگیری داشتند و ما چهار هزار شهید روحانی داشتیم که نسبت به جمعیت سایر اقشار بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای خبر/پ

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی