کد خبر : 391
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 - 16:55

سفری از جنس معنویت؛

دانش آموزان رودباری راهی راهیان نور شدند تا نرم افزار ایمانشان را بروز رسانی کنند

دانش آموزان رودباری راهی راهیان نور شدند تا نرم افزار ایمانشان را بروز رسانی کنند
بدون شک قدم زدن بر روی خاکی که روزگاری جوانانی با روحی بلند و عزمی راسخ در مسیر رسیدن به هدف گام نهادند تاثیر شگرفی بر روح پاک جوانان این مرزو بوم خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی رودبار ما، همه ساله تعداد زیادی از دانش‌آموزان برای دیدار از مناطق عملیاتی عازم سفر می‌شوند، دانش آموزان رودباری صبح امروز با استقبال مسئولان از حسینیه فرهنگیان این شهرستان راهی سفر معنوی راهیان نور شدند.

سفری از جنس معنویت با روحی مشتاق از نشنیده‌ها و ندیده‌ها تا بلکه با صیقل روح و پروازش در آسمانِ دیارِ شهدا، پاسخی برای سوالات بی‌شمار خود از چرایی اشتیاقشان برای رفتن به میدان جنگ و نثار جانشان در مسیر عزت و اقتدار کشور بیابند. 

بدون شک حضور در سرزمینی که بوی عشق می‌دهد و قدم زدن بر روی خاکی که روزگاری جوانانی با روحی بلند و عزمی راسخ در مسیر رسیدن به هدف گام نهادند تاثیر شگرفی بر روح پاک و بی آلایش جوانان این مرزو بوم خواهد گذاشت. 

جوانانی که قرار است پرچم اقتدار و پیشرفت کشور را در آسمان جهان به اهتزاز درآورند و وارثانی به حق برای شهدا و رزمندگانی باشند که درس شجاعت و ازخودگذشتگی را برای آنها مشق کرده‌اند. 

راهیان نور به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی، ظرفیت مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و رفع شبهات دانش‌آموزان دراین زمینه است. 

انتهای خبر/پ

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی