کد خبر : 212
تاریخ انتشار : جمعه 7 بهمن 1401 - 16:45

امام جمعه موقت رودبارجنوب:

اهانت به قرآن نشانه ضعف غرب در برابر اسلام است

اهانت به قرآن نشانه ضعف غرب در برابر اسلام است
امام جمعه موقت رودبارجنوب گفت: اهانت به قرآن کریم که بارها در کشورهای غربی اتفاق افتاده نشانه ضعف منطق آنها در برابر اسلام است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رودبار ما، حجت الاسلام والمسلمین یوسف راوند امام جمعه موقت شهرستان رودبارجنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن بیان اینکه هتک حرمت و قرآن سوزی نشان از ترس دشمن مبنی بر گسترش اسلام است، اظهار کرد: غرب در برابر آیات نورانی قرآن عاجز است و این‌ اقدامات کور و بی‌منطق نشان از ضعف و استیصال غرب در مقابله با موج اسلام‌گرایی در جهان و ناشی از فقدان منطق محکم ایشان در پاسخگویی با منطق فاخر و قوی اسلام است.

وی ضمن بیان اینکه اقدام سخیف دشمن پذیرفتنی نیست، ابراز کرد: هر آدم آزاده‌ای در جهان می‌داند که دشمن به بهانه آزادی بیان در تلاش برای اسلام هراسی است لذا این گونه اقدامات برای هیچ کسی قابل قبول نخواهد بود.

خطیب جمعه موقت رودبارجنوب عنوان کرد: این اقدام خبیثانه از سوی هتاکان و بی خردان تاریخ نشانه ضعف آنها در برابر کلام الهی است.

وی ضمن بیان اینکه اسلام ابر قدرت‌ها را کنار زده و مردم به اتحاد، وحدت و برابری و برادری فرا می‌خواند، افزود: این هدف قرآن و اسلام برای قدرت های بزرگ چندان خوشایند نیست و به هر بهانه ای می کوشند تا اسلام را بد جلوه دهند که هتک حرمت به قرآن نمونه بارز آن به شمار می رود.

خطیب موقت جمعه رودبارجنوب ضمن بیان اینکه اقدام سخیف دشمن پذیرفتنی نیست، ابراز کرد: هر آدم آزاده‌ای در جهان می‌داند که دشمن به بهانه آزادی بیان در تلاش برای اسلام هراسی است لذا این گونه اقدامات برای هیچ کسی قابل قبول نخواهد بود و این اقدام غرب قلب میلیون ها مسلمان را جریحه دار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین راوند با بیان اینکه آینده از آن اسلام خواهد بود، تصریح کرد: این اقدام استکبار حاکی از دشمنی آشکار آنها با اسلام است، امروز شاهدیم که اسلام‌خواهی در اقصی نقاط جهان رواج یافته و دین اسلام از محبوبیت زیادی برخوردار شده است.

وی در ادامه به تحریم اتحادیه اروپا علیه سپاه اشاره کرد و افزود: سپاه ستون اصلی نظام اسلامی است و یکی از مهمترین نهادهای انقلاب است که همیشه در معرض هجمه دشمن بوده است.

خطیب موقت جمعه رودبارجنوب خاطر نشان کرد: اروپایی ها بسیار ناسپاس هستند چرا که اگر اقدامات سپاه و سردار سلیمانی نبود الآن اروپا گرفتار داعش و همچنین درگیر مواد مخدر شده بود.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت بسیار مقتدر است، گفت: ترس در دل صهیونیست ها بسیار زیاد شده و مهاجرت معکوس در اسرائیل افزایش یافته است و تظاهرات در سرزمین های اشغالی نشانه اضمحلال اسرائیل است.

خطیب موقت جمعه رودبارجنوب ضمن تبریک ولادت امام جواد علیه السلام، ابراز کرد: درسی که امام جواد (ع) به ما دادند این است که باید در مقابل دشمن، استوار و محکم ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسف راوند با بیان اینکه انقلاب ما علاوه بر اینکه دیکتاتور نیست بلکه مردم دار ترین انقلاب دنیا است، گفت: در آشوب های اخیر تمامی دشمنان متحد شدند اما به فضل الهی و هوشیاری مؤمنان شکست خوردند.

وی تصریح کرد: قدرتمندان و نظام سلطه، در عصر ما که توان مقابله با قدرت ایران را ندارد رو به ابزاری مثل شبهه و شهوت آورده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین راوند با اشاره به اینکه یکی از خصوصیات مؤمن این است که مراقب اعمال و رفتار خود هست تا مرتکب گناه نشود، بیان کرد: انسان باید مراقب باشد که در ماه مبارک رجب مرتکب به گناهان صغیره و کبیره نشود.

انتهای خبر/پ

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی