کد خبر : 4818
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 7:44

رئیس سازمان سینمایی کشور مطرح کرد؛

فعالیت بیش از ۹۰۰ سالن سینما در کشور

فعالیت بیش از ۹۰۰ سالن سینما در کشور
رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: بیش از ۹۰۰ سالن سینما در کشور فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری《رودبار ما 》؛ آیین افتتاح سینما صدر رودبار جنوب شامگاه روز گذشته با حضور، محمد خزاغی معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد حسینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم صادقی جمعه، علی پرورش فرماندار و جمعی از هنرمندان و مسئولان جنوب کرمان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار جنوب برگزار شد.

 

محمد خزاعی معاون وزیر ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران گفت: در دولت سیزدهم سالن‌های سینما در کشور افزایش چشم‌گیری داشت.

 

وی ادامه داد: هم‌اکنون بیش از ۹۰۰ سالن سینما در کشور فعالیت دارند.

 

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور تصریح کرد: طی یکسال گذشته ۵۶ درصد سالن‌های سینما در جنوب کرمان از لحاظ زیرساختی رشد داشته است.

 

رئیس سازمان سینمایی کشور اظهار کرد: سومین سالن سینمایی است که طی امسال در جنوب کرمان افتتاح شد که دو سالن دیگر نیز بزودی افتتاح خواهد شد.

 

وی افزود: تأسیس دفتر سینمای انجمن جوانان کشور در جنوب کرمان از درخواست‌های بود که اهالی این منطقه داشتند که برتمامی امکانات و تجهیزات در جیرفت راه‌اندازی خواهد شد تا همه فیلم‌سازان بتوانند از آن بهره ببرند.

 

خزاعی بیان کرد: افتتاح سالن‌های سینما در مناطق محروم مورد استقبال مردم قرار گرفته و اقتصاد خوبی را برای سینمای کشور رقم زده است.

 

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی